selmarieg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sel Marie G - 11 oktober 2012 18:50

 

Då var den nya bloggen färdig, hoppas ni kollar in där då. Börjar på en gång! Ses där!

Av Sel Marie G - 11 oktober 2012 16:58

Hej!

Då har jag bestämt att vi ska ha en ny blogg, den nya bloggen heter: Itsselena.bloggplatsen.se!

Men problemet är... designen.

Har massa fina foton och gjort ungefär 3 olika förslag, så kommentera vilken du tycker är just snyggats!


1.

 

2.

 

Det här är en av mina favoriter.

3.

 

Det här är verkligen min favorit, men vilken tycker du?

Av Sel Marie G - 10 oktober 2012 16:31

Hej allihopa!

Har massa saker att säga men jag börjar med en först.


1. Ska jag skaffa ny blogg? Självklart ska det vara på bloggplatsen.se! Min favoritplats forever.

Men den här bloggen har varit ganska still i ungefär 3 månader? Wow.
Designen ska vara den här, men bara du vet, börjar om på nytt. Ny blogg, nya inlägg. Den här bloggen får vara kvar, så man kan hitta till den nya bloggen om man inte vill lägga in den på "bokmärken" eller "favoriter" eller om man inte kan. Så, kommentera om du tycker att jag ska börja om, ny SG blogg. Lite fräshare, eller hur?

2. Designen. När vill ni att jag ska byta design, om 2 veckor? En gång i månaden kanske kan vara roligt? Eller att jag har denna desigen i 2 månader och sen byter jag?

Och såklart, kan du få en design till din blogg. Gratis, visst. Gillar inte att ta betalt! Skicka bara ett mail till mig på swaggellen@hotmail.se så får du en design.

3. Jelena novell. Vill ni att jag ska skaffa en Jelena blogg? Lite historier till dom? Älskar att skriva men vill gärna att ni läsare ska läsa den.

Om du har en ide kanske jag kan ta den och skriva lite? Kommentera ditt svar!

Av Sel Marie G - 10 oktober 2012 16:29

 

Av Sel Marie G - 10 oktober 2012 16:20

 

Av Sel Marie G - 9 oktober 2012 20:07

 

I går, 08 bestämdes det att Selena ska vara med i 30 Countdown på Radio Disney den 13 oktober!

Värden Jake Bryne kommer besökas av sångaren från början till slutet!

Av Sel Marie G - 9 oktober 2012 17:34

 

"#Lovemygirls JB & Jason Marz :)"

Btw, vad tycker ni om designen? :)

Av Sel Marie G - 9 oktober 2012 16:25

Hej!

Hur längesedan var det jag bloggade här egentligen? Ett halv år?

Men i alla fall! Tänkt börja blogga här igen, roligt va?! :)

Designen är bara ett tillfälle just nu, ska göra en liten finare, men den här får bara se ut såhär nu.

Jaja, roligt ska det bli i alla fall! :D


Xoxo.

Tidigare månad - Senare månad

Who is Selena?

Namn: Selena Marie Gomez.

Född: 22 Juli 1992.

Förläldrar: Mandy Teefy och Ricardo Gomez.

Pojkvän: Popidolen Justin Bieber.

Bor: Kalifornien, USA. Men växtes upp i Texas!

Djur: 5 hundar.
Aktuellt: Film premiär till "Spring breakers."

 

Dagens...

Bild:

 Smile:

 Gif:

 Jelena:

 Dagens v. 41.

Translate?

Archive

Magic on waverly place

Serie/Film: Serie

Roll: Alex Russo

Tv kanal: Disney Chanel

År: 2007-2011

Ramona And Beezus

  Serie/Film: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 Juli 2010

Projekt Prinsessan

  Serie/Film: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 Juni 2009

Monte Carlo

  Serie/Film: Serie

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 Juli 2011

Kiss and tell

  Cd/Film: CD

Singlar: Falling down och Naturally

Släpptes: 29 September 2009

A year without rain

  Cd/Film: CD

Singlar: Round & Round och A year without rain

Släpptes: 17 September 2010


When the sun goes down

  Cd/Film: CD

Singlar: Who says, Love you like a love song,Bang Bang Bang och Hit the lights

Släpptes: 28 Juni 2011

Spring Breakers

 Serie/film: Film.

Roll: Fait.

Släpps: 29 Mars 2013.

 

Hotel Transylvania

Serie/Film: Film.

Roll: Mavis.

Släpps: Inte vad jag fått reda på en.

Copyright

Allt jag skriver på bloggen hittar jag på andra bloggar som jag skriver källa av. Bilderna tar jag från weheartit och google. Du får inte kopiera någon bild eller text utan att fråga. Om du har tagit en text från mig och lagt ut på din blogg,skriv källan. Designen på bloggen är gjord av mig.

Affiliates:


Skapa flashcards