selmarieg

Alla inlägg under juli 2012

Av Sel Marie G - 12 juli 2012 11:32

Även om Justins och Selenas förhållande har varit i turbulent den senaste månaderna, har det inte alltid varit så tufft.

Innan deras break ups, började Jelenas förhållande bli ganska allvarligt, och de planerar framtid med varandra!

Enligt en rapport, är Justin frusterad över att skiljas från Selena och nyfikheten på att dejta andra tjejer att vara orsaken till deras splittring. Selena, å andra sidan var redo att börja sin framtid med Justin och kämpar att hålla dom tillsammans!

En gäst på Justin födelsedags party i mars avslöjade till US Weekly att paret var oskiljaktiga.

Justin var vid Selenas sida hela tiden, och enligt gästen "höll Selena på att berätta att hon ville ha Justins barn".

Tyvärr, har deras förhållande försämrats på grund av ständiga separationer från deras upptagna schema.

Selena kämpar för att arbeta med saker med saker med Justin, så hon kan få framtiden som hon vill.

 

-Selly92.blogspot.se

Av Sel Marie G - 12 juli 2012 11:22

 

"Hi Japan. I heart you."

Av Sel Marie G - 11 juli 2012 18:27

Hej!

Förlåt för den  jätte dåliga uppdateringen, men jag har haft sommarlov.

Fyller år på Fredag..

Men jag ska göra ny design nu, och sen försöker jag med uppdateringen!


Who is Selena?

Namn: Selena Marie Gomez.

Född: 22 Juli 1992.

Förläldrar: Mandy Teefy och Ricardo Gomez.

Pojkvän: Popidolen Justin Bieber.

Bor: Kalifornien, USA. Men växtes upp i Texas!

Djur: 5 hundar.
Aktuellt: Film premiär till "Spring breakers."

 

Dagens...

Bild:

 Smile:

 Gif:

 Jelena:

 Dagens v. 41.

Translate?

Archive

Magic on waverly place

Serie/Film: Serie

Roll: Alex Russo

Tv kanal: Disney Chanel

År: 2007-2011

Ramona And Beezus

  Serie/Film: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 Juli 2010

Projekt Prinsessan

  Serie/Film: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 Juni 2009

Monte Carlo

  Serie/Film: Serie

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 Juli 2011

Kiss and tell

  Cd/Film: CD

Singlar: Falling down och Naturally

Släpptes: 29 September 2009

A year without rain

  Cd/Film: CD

Singlar: Round & Round och A year without rain

Släpptes: 17 September 2010


When the sun goes down

  Cd/Film: CD

Singlar: Who says, Love you like a love song,Bang Bang Bang och Hit the lights

Släpptes: 28 Juni 2011

Spring Breakers

 Serie/film: Film.

Roll: Fait.

Släpps: 29 Mars 2013.

 

Hotel Transylvania

Serie/Film: Film.

Roll: Mavis.

Släpps: Inte vad jag fått reda på en.

Copyright

Allt jag skriver på bloggen hittar jag på andra bloggar som jag skriver källa av. Bilderna tar jag från weheartit och google. Du får inte kopiera någon bild eller text utan att fråga. Om du har tagit en text från mig och lagt ut på din blogg,skriv källan. Designen på bloggen är gjord av mig.

Affiliates:


Skapa flashcards